سرمایه گذاری در قسمت بازی های واقعیت افزوده یکی از اهداف اصلی شرکت های بازی سازی شده است. و شرکت ها بر سر بدست آوردن این بازار رقابت شدید دارند. این بازی به همراه لوگوهای واقعی انجام می شود به این صورت که لوگو های آجری را روی میز میریزیم و عینک واقعیت افزوده شروع به شناسایی اندازه و رنگ آجرهای اسباب بازی می کند. و پیشنهاداتی برای ساخت اشکال مختلف با لگو های شناسایی شده به شما می دهد.
براد کوینتون، مدیر عامل Singulos Research در یک مقاله گفته بود: «وقتی از عینک های واقعیت افزوده استفاده می کنیم، به صورت همزمان نمی توانیم به کل فضای اطرافمان نگاه کنیم، بلکه فقط به بخشی از آن نگاه می کنیم. ما به عنوان انسان، هیچ مشکلی با این ایده نداریم که چیزهایی وجود دارند که در حال حاضر نمیتوانیم آنها را ببینیم زیرا قبلاً آنها را دیدهایم و به یاد میآوریم. هنگامی که از عینک واقعیت افزوده استفاده می کنید، این وسیله می تواند آنچه را که در اطراف شما است را درک کند، می تواند خاموش شود و به طور فعال کارهایی را برای شما انجام دهد.